förlåt

Förlåt bloggen, har fått massa söta komentarer där folk frågar varför jag inte bloggar och hur jag mår, och självklart har jag inte slutat skriva! Saken är den att jag har varit på sportlov och inte haft någon möjlighet att blogga. Hur jag mår är en helt annan fråga, och vet ni, jag har säkerligen gått upp i vikt denhär veckan som gått. Visst, ni kanske tänker "grattis", eller "så bra" men det är det inte.. Mitt humör blir så påverkat att jag har gråtit mig igenom denär veckan, knappt pratat med varken familj eller kompisar utan bara legat uppe i stugan på fjället..

Ska väga mig imorgon, och sen får jag se hur det blir. Måste i allafall gåner till 48, sen får jag se!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mysan

SKÖNT att du är tillbaka i alla fall! börja blogga mer. saknar det=(

2009-03-10 @ 21:32:03
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: S

jag saknar dina uppdateringar! Hoppas allt är okej med dej!

2009-03-15 @ 16:15:08
URL: http://lastconfession.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej jag ska skriva en uppsats om anorexi vs pro ana. Skulle jag kunna få ställa några frågor? Självklart får du vara anonym om du vill. Maila mig isof [email protected] Kram!

2009-04-08 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0