Jag är äcklig&fet!

Fy fan vad jag är äcklig. Fy fan vad jag är tjock. Seriöst. Jag orkar inte längre gå runt som en jävla gris och bara ätaätaäta! Men, varför gör jag det då? Hela tiden, varenda timme, minus och sekund? Nej, jag är fan inte ens värld att vara smal, även om jag verkligen försöker.. Godis,chips&glass, hatar er alla!

Matdagbok:
Fruckost: Nada
Lunch: Nada
Mellis: Nada
Middag: Två protioner pastasallad (hjääälp vad mycket!!)
Annat: vart ska jag börja? Ben&jerrys glass, chips+dipp och popcorn nu på kvällen!!!

Det ända bra i det här som jag kan se är att det finns en diet som går ut på att lura kroppen, först äter man ingenting, och sedan jättemycket.. Om jag ligger över 51 kg imorgon, tänker jag inte äta nåt mer. Aldrig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e exakt som mej, äter inget på hela dagen och sen på kvällen äter man allt möjligt ::(

2009-01-11 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0