Fråga

Kommentar:
Hej! Du när du räknar kcal, räknar du bort träningen om du tränat? Lite nyfiken bara :) Stay strong!
(läs hennes underbara blogg här!)

Svar: Nej det gör jag inte. Jag ser på kcal som man äter och kcal som man förbränner på två helt olika sätt. De kcal som jag äter, är dom som kommer in i min kropp, och sånna vill jag har så få av som möjligt! Så även om jag skulle äta 1000 kcal (usch, skulle aldrig stoppai mig så mycket, men som exempel), och träna bort 1100 kcal så har jag fortfarande ÄTIT 1000 stycken. De kcal som kroppen gör av med ser jag mer som en.. bonus till mig själv? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Åh grymma svar:) Tack så mycket! Det där med ägget måste jag verkligen prova.

2009-01-08 @ 21:59:56
URL: http://thin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0