Vill ha: ett ana-armband!

Ett ana-armband, är ett rött armband som man har för att visa att man har anorexi (eller bara en ätstörning!) Det gör att vi som har äts ska kunna känna igen andra i samma situation, något jag tycker är bra!

Hittat lite olika fina, från nelly.se och accessora.se. Nellys är derimot billigare (båda kostar under 100), men framförallt mindre i omkretsen, så tror att mitt får bli därifrån! men.. accessoras var så fint med ett litet hjärta i silver, nellys finns bara med peace-tecknet, eller utan något alls. Vad tror ni?  tills jag har hunnit bestämma,beställa och fått hem det tänker jag fläta ett själv.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag anser att "ni" inte behöver ha ett armband för att synas.

Har du en ätstörning/är sjuk så syns det på dig. Och har läst lite i din blogg här och du verkar ju långt ifrån frisk....



Tycker att du ska sluta lägga upp "tips" till andra om hur du gör för att gå ner i vikt... Det handlar inte om dig, det du gör mot din kropp är din sak, bryr mig inte om folk som inte tänker längre än näsan räcker.. MEN detta kan andra barn och ungdomar läsa och få för sig att de är tjocka. Vad får du ut av det?

Nej, håll vissa saker för dig själv eller skriv i en anonym dagbok hemma. Det är inte rätt mot andra familjer att du ger ut tips till folk som är sjuka och verkligen försöker bli friska.







Men detta är bara min åsikt. (är inte rädd för att stå för den, därför är jag inte anonym..)

Jag hoppas att du en dag kan vakna upp och inse att det finns ingen som är vackrare än den som tror på sig själv.

2009-01-30 @ 18:44:27
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0