Pratar för mycket

Igår var det fest! Hade riktigt roligt, trots att min "bästa ovänn" var där. (hon satt bara själv i ett hörn och rökte i allafall) Tyvärr blir det så med mig, att jag ibland på fyllan snackar lite för mycket. Ganska mycket för mycket igår skulle jag vilja påstå. Har igentligen ingen aning om vad som ploppade ur min mun, men ordet anorexi använde jag ett antal gånger. Kommer troligtvis behöva äta i skolan nu, eftersom att alla kommer ha koll på mig. Kanske räcker det om jag tar mat som jag petar i, utan att äta? Måste lära mig att hålla tyst ibland bara!



Brännde i allafall en hel del kcal igår på dansglovet. Hoppas dom togut dom jag fick i mig från alkoholen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0