matdagbok igår+idag

Igår: igår gick allt till en början väldigt bra, när tolvslaget paserade hade jag fortfrande bara ätit 200-300 kcal, men när vi sedan satte på en film och dukade fram chips,godis och dipp kunde jag inte hålla mig längre. jag borde ha gått och lagt mig vid 12 helt enkelt.

Idag: badbadbad! vaknade vid 2 så fruckost och lunch lyckades jag smita undan, men istället blev det macka och mjölk+flingor till mellanmål. detta hade varit okej om jag inte efter det hade ätit godis och druckigt en smoothie på väg hem. toppat med middag och tillhörande efträtt. tur att dehär jävla jullovet snart är över och jag kan gå till baka till mina gamla matvanor!

nu ska jag ta ett bad, och efter kanske jag vågar väga mig. vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0