Jag är sågrymtjävlaäcklig.

Pankakor. Vet ni vad det är? En salig blandning av ägg. Mjöl. Mjölk. Vet ni vem som åt sånna till lunch idag? Jag. Och inte en utan två stycken. Med sylt. Ett helt berg av äcklig lingon/hallon/jordgubbsylt (dom blandar den i skolan). Hur tänker jag igentligten.. Smal av att äta pankakor?HAHA. Nej, jag är jordens största (läs: fetaste) skämt.

Detta har jag ätit today:
Fruckost:
Lunch: 2 pankakor med sylt! Jag är så himlans jävla fet!
Mellanmål: lightcola, typ 10 saltadechips
Middag: fyra knäckebrödsmackor med ost + grönsaksoppa

Imorgon kan jag glömma mina 49 kg. Kommer ligga på minst 55.
Äckligt äckligt äckligt. Ska ta och göra lite situps nu i allafall, får se hur många det blir.

Pussar
(+ blir så glad varje gång jag får en kommentar, fortsätt med det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0