Home.

- 50,8. det kunde ha varit värre...

Vi slutade tidigare idag, redan runt halv 12! Åkte med en vän och handlade tuggumin, bra att ha när sötsuget sätter in. Något väldigt intressant som har hänt är att alla mina kompisar har blivit besatta. Av kalorier och tillhörande mat. Välkommen till min värld! Det intressanta med dessa människor derimot är att dom står och pratar om att dom ska gåner i vikt, och äta mindre, för att tre minuter senare springa ner i matsalen. och äta. dom tar fan om mat typ tre gånger, och sen en macka på det. jag drack fyra glas vatten. hahahahahaha, vem är mest patetisk, jag eller dom?

Nej, nu ska jag pillra på designen och plugga.
Ska träffa en vän sen, men det är inte förens vid 4 tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0