frukost + dagsplaner


Frukosten idag blev lite annurlunda, haha! Två koppar te, med två glacerade pepparkakor. Jaja, såfort jag är klar här framför datorn ska jag STÄDA huset åt mamma. Jag fattar inte varför igentligen? Hon har tvingat mig att lova att jag ska göra det, och i morse väckte hon mig på min sista lovdag, klockan 9 genom att skrika att jag inte fick låna hennes smink. Okeej, jag vet. Hon har bett mig att inte ta det, men måste hon för det skrika åt mig på morgonen, dra av mig täcket och stå i mitt rum tills jag har klätt på mig. Och efter det förväntar hon sig att jag ska damsuga hela huset.. vi får väll se!

Annars ska jag och mina kompisar ses hemma hos mig för att äta lunch (tror det blir.. typ tonfisksallad kanske?) för att sedan ge oss ut på stan. Ska försöka hitta ett par jeans och ta ett hål till i örat. kanske. Men min sprut/når fobi är inte att leka med så vi får se. kanske ballar jag ut..


Ha en bra dag i allafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

se det positivt, du förbränner kcal genom att städa!

2009-01-07 @ 12:18:15
URL: http://thin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet, den enda andledningen till att jag verkligen gjorde det, haha. älskar dig blogg btw! <3

2009-01-07 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0