10 andledningar att dissa mat

(Mobilbloggar)
1. Om du äter blir du tjock, därmed oatraktiv.
2. Du slipper riskera att få en massa sjukdomar som tex. Diabetes och fetma om du inte äter.
3. Mat kostar en massa pengar som du kan lägga på andra saker, typ kläder och smink.
4. Det tar tid att tillaga och äta, tid du skulle kunna träna, plugga med mera på istället.
5. Socker förstör tänderna.
6. Hur kul är det att behöva köpa nya jeans för att man inte lyckas knäppa dom gamla?
7. Personer som inte äter visar på en bra självdiceplin och att dom kan kontrolera sig själva.
8.en underviktig person slipper ångesten för att väga sig och visaupp sig på stranden.
9.du behöver inte tänka på dina feta lår, eller stora mage om du är underviktig.
10. Alla älskar en smal person.

Kommentarer
Postat av: EN MYCKET SJÄLVGOD MÄNNISKA!

Där har du helt fel:

1. Om du äter blir du inte tjock utan det beror helt på hur mycket du väljer att äta.

2. Klart riskerar man att få massa sjukdomar om man äter men fortfarande; som om man inte får sjukdomar om man INTE äter, titta på dig?

3. Mat kostar, men det är VIKTIGT för oss att äta.

4. Det tar tid att tillaga och äta, men man får njuta av det!

5. Man behöver inte äta socker, det finns hur mycket annan mat som helst!

6. Ta det lungt, man kan ju bestämma hur mycket man täer för att inte bli tjock, men 3 glas vatten räcker inte!

7. Nej, dom visar osäker självdisiplin och att dom inte är självsäkra och självgoda!

8. Det är helt tvärtom, vad fan tänker du med?

9. Man vill inte tänka på hur revbenen sticker ut, och ja... jag är hellre mullig än anorektiker.

2009-01-27 @ 16:12:37
Postat av: Sandra

Jag tycker din blogg är rent av hemsk. Fruktansvärt hemsk. Jag är själv en person som väger normalt. Men jag går upp vardag, även om det är pyttelite. Vet du vad det beror på?

Jag äter inte frukost. Jag äter inte frukost för att jag känner mig äcklig o.s.v, jag äter inte frukost för att jag inte hinner. Visste du hur mycket du förlorar på att inte äta en vanlig frukost? Du går upp. Ta det inte som ett tips, du mår bättre av maten även om du inte går upp.



Jag spyr bara jag ser bilderna du lagt upp på din blogg, jag tycker det du gör är fruktansvärt hemskt. Även om du inte kan hjälpa det, om du kämpar, kan du ta dig ur din anoroxia. kämpa.

2009-02-10 @ 20:38:25
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Anonym

FY FAN vad är det med dig :O du är ju helt sjuk:O Jag blir så jävla förbannad när jag läser detta:O Seriöst tror du att du får normala människor att känna sig bra och inte feta när de´läser din blogg:O Du borde inte skriva om hur bra det är att inte äta du borde skämmas över hur du beter dig:O du borde skriva om hur jävla hämskt det är att inte äta och inte försöka få anndra att ha ett liv som du:O skriva om att det är bra átt inte äta för alla gillar smala människor:O SÅ JÄVLA HÄMSKT AV DIG :O helt otroligt :O Seriös så jävla sjukt av dig att skriva om att det är bra att inte äta:O DET ÄR ONORMALT!!!!!!! FY ´FAN jag hoppas att du värkligen tar år dig nu !!!

2009-02-16 @ 17:27:13
Postat av: alba

Blir ledsen av att titta och läsa igenom din blogg. Att man kan tycka såhär om sig själv?! Fan asså det är hur hemskt som helst! Jag säger verkligen inte att du är hemsk, men att du skriver sånthär. Alla älskar inte en smal människa. Men kom ihåg att alla älskar en människa som trivs med sig själv. Det är sant! Jag väger mer än vad jag själv vill göra, det gör många, men ffs LÅT DET ALDRIG GÅ SÅHÄR LÅNGT?! och jag tycker faktiskt att du ska gå till typ en psykolog för att inte låta dethär gå längre.

2009-02-20 @ 16:56:19
URL: http://jagalba.blogg.se/
Postat av: Mikki

vem har sagt att vacker=smal? i ditt fall smal som en pinne? och haha vet du hur mycket sjukdomar du får av att utesluta mat? benskörhet, sämre minne, tarm och mag-problem, dåliga tänder (eftersom de inte används), du kan tappa dina naglar, håret och synen, det finns mycket mer att tillägga! du fattar väl själv att man kan vara smal och ändå äta? och du säger att du inte vill uppmuntra folk att göra som dig? skriv i en jävla bok istället så man slipper se sånt här! du gör det till en positiv grej att sluta äta, röka, tips hur man går ner snabbare osv! DU ÄR PINSAM MÄNNISKA! det är skamligt att göra en sådan blogg när människor lider av ätstörningar och plågas varje dag och kommer ALDRIG ur det när de väl kommit in i det, fattar du de? Idiot med stort I säger jag bara!

2009-04-21 @ 16:03:49
URL: http://missfrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0