ni sårar mig

Anonym
vad är det för fel på dig! ärligt när jag sog din header spyde jag fan ta dig jävla ekel jag spyr ta bort din blogg inan jag annmäller den !

Svar: felet på mig är att jag är sjuk. Även om jag inte vill erkänna det för mig själv vet jag det innerst inne. Och det känns hemskt att du hotar att anmälla min blogg. Jag har aldrig sakt att det jag gör är bra, jag berättar bara i min blogg om mitt liv, mitt helvete. Visst ibörjan var den tänkt som en viktminskningsblogg men nej, inte nu längre. Det har gått för långt, och bloggen är det ända jag har kvar. jag bråkar med min familj, mina vänner snackar skit och boyfriend har varit otrogen två gånger. tar jag bort bloggen kommer jag försvinna med den.

Anonym
vad fan är fel åpå dig du får ju bara anndra att hammna i samma situatinon som du själv så jävla dåligt av dig!!!!


Svar: Som sagt, min syn på mat är inte derekt varken normal eller sund. Men jag ser det från mitt perspektiv, och även om jag vill kan jag inte ändra på det. Jag vill verkligen inte att någon ska hamna i min situation, för jag hatar verkligen det liv jag lever, och önska inte ens människan jag hatar mest av allt dehär. Förhoppningsvis inser dem som läser min blogg att dehär livet inte är nåt för dom! det hoppas jag verkligen.



Anonym
asså OMG! du är ju fan dum i huvudet, orka att du skriver va du äter, bara för att du tror att du kommer få status, så jävla äkligt.. de e inte direkt coolt att äta så lite? :s you are disgusting.. ÄCKEL!


Svar: du behöver inte påminna mig om hur äcklig jag är, för det är det första jag tänker på när jag vaknar och det är den tanken jag somnar gråtandes till varje kväll. Och vadå för status? Det finns ingen som kan ge mig status, efter som att ingen i min omgivning vet om att något är fel. Och tro mig, det är inte coolt någonstans att spy tills det kommer blod, eller att inte kunna sitta på en stol för att det gör för ont i rumpan.

Varje dag får jag sånahär kommentarer, och varje gång känns det som om någon hugger mig i magen med en kniv. igen och igen. Vad har jag gjort er? Varför känner ni ett sånt stort behov av att tala om för mig att  jag är äcklig, jag vet redan om det. och jag som precis hade bestämt mig för att dricka en kopp te och äta en halv portion gröt. Fortfarande possetivt inställd till att jag ska försöka äta? Nej.


(alla ni snälla som skriver stöttande kommentarer värmer mig, och jag blir lika förvånad att det finns så snälla människor som verkligen verkar bry sig varje gång. Ni är fler än en som fått mig att gråta och verkligen försöka!)


Kommentarer
Postat av: Emelie

dom fattar bara inte att du är sjuk,





Men iallafall så är headern klart att åka in på bloggen. Du kan adda mig på msn så fixar jag resten.

2009-02-17 @ 16:28:22
URL: http://digna.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä måste starta om datan först XD den e seeeeeeeeg

2009-02-17 @ 16:34:50
Postat av: Josefine

Kämpa på tjejjen! du är duktig o du vet innerst inne vad som är rätt. följ det. Stor kram (!)

2009-02-17 @ 16:41:10
Postat av: A

Jag vet att det är jobbigt med såna komentarer men försök att bortse från dom. Det är dom som är dumma i huvudet och absolut inte du. Kämpa på! <3

2009-02-17 @ 16:50:34
URL: http://mycocaine.blogg.se/
Postat av: Anonym

När kommer bilderna?

2009-02-17 @ 19:03:24
Postat av: Anonym

JAg kan förstå att det är fel men jag kan okså förstå vad en av dom menar för du borde nog inte skriva att du tycker att andra personer som väger normalt är feta:( Risken är ju att dom som läser det och känner sig okså feta och börjar med samma som du och hammnar i samma helvete som du "/ Men jag vet att du kommer att klara dig och allt kommer att bli bra till slut! Lycka till gumman men jag hoppas att du tar in det jag säger för lixom risken finns ju att dom tar åt sig det du säger"/ LYCKA TILL:D

2009-02-18 @ 10:14:45
Postat av: anonym

Den människan som skriver dessa kommentarer är antagligen ganska korkad. Ta inte åt dig! Det finns så många fler i samma situation som du och det är våra kommentarer du ska lyssna på <3

2009-02-18 @ 17:38:12
URL: http://blackanonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0