ni behöver inte tala om för mig att jag är en idiot

Vet ni, läser jag mellan raderna på era kommentarer får jag det till ungefär

"Fyfan vad du är äcklig som vill bli smal. Fortsätt vara fet istället, du är en jävla idiot och ingen tycker om dig! Fast igentligen är det grymt synd om dig, eftersom att du inte riktigt är klar i huvudet.."

(detta gäller såklart inte allas kommentarer, vissa vet hur man ska stötta och peppa på rätt sätt, men långt ifrån alla)

Ni behöver verkligen inte tala om för mig att jag är äcklig. eller en idiot. eller bara allmänt dum i huvet. Det är inte det att jag inte tar åt mig, för det gör jag. Saken är bara den att sakerna ni säger till mig går jag endå och tänker på 23 av 24 timmar av dygnet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du tolkar det fel.

2009-02-12 @ 12:17:09
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: anonym

Åh, ta inte åt dig, jag vet hur det känns!

Kämpade verkligen nedåt förut, men nu börjar det vända. För 10 kilo sen var jag astjock och äcklig. Nu är jag smal. Det vänder tillslut! Du kommer vara smal då

2009-02-12 @ 16:42:53
URL: http://blackanonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0