minus mamma = smalt liv

Varför varför varför ska mamma lägga sig i alltinG? Varför måste hon åka och köpa två paket ben & jerrys och massa godis som efträtt till familjen? VARFÖR skrattar hon åt mig när jag säger nej tack och VARFÖR får hon mig att äta? Ser hon inte att jag är tjock? fet? äcklig? ful? jag är fan tjockast och äckligast i hela jävla stockholm! jag är för lat för att träna och för dum för att hoppa maten? nej morgondagens mål är att inte äta någonting alls under hela dagen, även om jag aldrig kommer lyckas hoppa över middagen.. :( maten förstör min lusta att leva. fan. helvete. jävla. skit.



Kommentarer
Postat av: L I N N È A

stackare.. snälla ät! Det blir inte bättre om du inte äter!

Kramar!

2009-02-10 @ 20:18:25
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0