min klass ger mig motivation

Andlidningen till att jag inte har updaterat är att jag har kunnat äta. Utan fetto känslan och utan ångesten. Godis, pommes,cola, brownies.. ni fattar. Men idag har vi vart och åkt skidor i romme och på bussen påväg hem är alla (såklart) jävligt packade. Vi var tre klasser som åkte tillsammans, samanlagt runt 50 pers, men det är bara min klass som syns och hörs.

Min klass är uppygd såhär:
- jag och mina två bästa kompisar. (vi är sammanlagt sex tjejer i vår skola som umgås och festar tillsammans, tre går i ena klassen och tre i en av de andra.) Det är oss som alla igentligen gillar, vi är trevliga, har ett bra liv och (mina två kompisar) "vi" är grymt snygga.

- typ 4 eller 5 tjejer som luktar svett och inte pratar alls

- 2 (igentligen 3, men dom bråkar) tjejer som knarkar, skriker och är allmänt elaka. Alla hatar dom, men ingen vågar säga det till dom. (ex. på jympan, en av dessa 2/3 tjejer bråkar med en annan tjej och då sular "den elaka tjejen" en fotboll i tjejen som hon bråkade meds kompis huvud så att hon får gå hem.)

-2 normala och snälla tjejer

- killarna som är allmänt omogna, och fula (5st. är kära i mig hahahah!)


Hur som helst så har dom här två elakare tjejerna suttit längst bak i bussen och skrikit hora mm till oss i ca. 3h (vi hörde iof. inget för vi lyssnade på superhög mysik och myste med killar) och till mig har dom uppenbarligen skrikit nåt speciellt elakt, bara det att jag inte vet vad.

Min motivation till att bli frisk är hur som helst helt borta. Jag ska inte äta på en vecka.

Kommentarer
Postat av: "outerperfection"

Hej, om du läste outerperfection.blogg.se så ska du veta att jag har tagit bort den (för det var några som vägrade att sluta terra mig när jag precis hade blivit icke-anonym och det kändes liksom sårbart) och bloggar nu på xanga istället!

2009-02-08 @ 15:30:05
URL: http://www.xanga.com/shackiana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0