jag har ätit (läs: jag är fet)

usch, blev hemma idag igen, förkylningen liggerpå som bara den.. tyvärr blir det oftast så att jag äter (i brist på annat att göra?) när jag är hemma, har precis smällt i mig en portion gröt (1 dl. vatten + 1/2 dl. havregryn) ca. 90 kcal. och jag som kände mig så tjock i morse att jag inte skulle äta någonting alls. Helvetes jävla skit, jag skulle inte höja ett ögonbryn om jag helt plötsligt skulle förvandlas till en fet gris. Äckligt!

 

(juste, det går att lämna önskemål om bilderna fram tills halv 5-5..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fan är fel åpå dig du får ju bara anndra att hammna i samma situatinon som du själv så jävla dåligt av dig!!!!

2009-02-17 @ 15:37:46
Postat av: Anonym

vad är det för fel på dig! ärligt när jag sog din header spyde jag fan ta dig jävla ekel jag spyr ta bort din blogg inan jag annmäller den !

2009-02-17 @ 15:51:53
Postat av: Emelie

okej visst kan jag hjälpa dig med en header (:

Hur vill du ha den? :)

2009-02-17 @ 15:52:51
URL: http://digna.blogg.se/
Postat av: Emelie

ah visst det kan jag men musiken är från ett spel man kan spela lite längre ner me visst kan jag fixa musik också! :)

2009-02-17 @ 16:01:18
URL: http://digna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0