jag är allmänt irriterande

förlåt för att jag inte uppdaterade igår, och denna gång var det inte blogg.ses fel utan min ångest. Jag åt helt enkelt för mycket och hade för stor ångest för att kunna skriva.

Idag har det gått i allafall lite bättre, hade som mål att inte äta nåt alls, men som vanligt förstörde mummy min plan. så matintaget idag är en macka med smör och ost (fruckost) och wok med ris och qourn (middag). tränade även för första gången på gymmet i eftermiddags, minus 250,1 kcal! :)



Kommentarer
Postat av: e

är det du på bilden ? (a)

2009-02-06 @ 18:49:43
Postat av: Beautypain

Svar: nej det är det inte

2009-02-10 @ 14:59:06
URL: http://beautypain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0