gjorde en liten lista i mobilen

Kunde inte sova igår, utan grät konstant mellan halv evla och kvart i tre på natten. Andledningen? Jag är tvungen att betala 1000 kr. av min nya skidjacka själv. Lyckligtvis tror jag att jag slipper det nu, men ändå. Så grymt dåligt av mina föräldrar att inte bara ge mig den!

Hur som helst, när mitt liv kändes som värst igår, och jag bara ville dö (peppar peppar ta i trä..) skrev jag en liten lista i anteckningar i min mobil, med saker jag ska försöka förbättra/fixa denna och de närmsta månaderna. Såfort jag känner mig imotiverad kan jag nu ta fram den vart jag än är och peppa mig själv mot ett smalare och lite bättre jag. Ett hett tips!

Såhär ser min lista ut:
Jag lovar:
* sluta småäta
*hoppa fruckost & lunch
* träna 3ggr/vecka
*spy om jag äter
*banta
*bli smal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0